събота, 9 август 2014 г.

Моминско парти

Преди време показах картичка за рождения ден на Владо. Днес, или по-точно тази нощ ще ви покажа какво направих набързо за моминското парти на бъдещата му съпруга Дани.
Трябваше да направя 4 картички, една от които да подаря аз, две за дъщерите ми и една за приятелка.
 А за тази брошка взех идеята от Pinterest.


Нямах много време да измислям и правя картичките, та докато децата в лятното училище гледаха филмче, направих две от тях, но за съжаление снимах само едната.
 Картичката, която подари едната от щерките ми е реплика на картичка, която съм публикувала преди време в стария ми блог, която нарекох "Старата любов ръжда не хваща".
А за моята картичка откраднах време рано сутринта в деня на партито.

Ще се включа при
Scrapping4funchallenges - Challenge #23 Something Girly 
Crazychallenge - CCH # 177 Love and marriage
Толкова за сега, че не остана време за сън, а днес съм на сватба! Да са ни живи и здрави Владо и Дани!
До скоро!

6 коментара:

  1. Чудесни са, Иренка. Много свежи и романтични. Справила си се прекрасно. Дано купонът да е бил също толкова готин. :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря за милите думи и че ме навестяваш, Вал! Зарадва ме много с коментара си :)

      Изтриване
  2. Hi Irena, lovely cards, love the softness of the colors
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    ОтговорИзтриване
  3. This is a very sweet and tender card, Irena! Congrats to the newlyweds and thanks for joining us at Scrapping 4 Fun Challenges. :D

    ОтговорИзтриване