събота, 22 ноември 2014 г.

Междуградска среща на крафт дами във Варна

Току-що се връщам от срещата, която организира Пенка Сафева и веднага давам репортаж със снимки.
 Противно на очакванията ми, времето във Варна беше хубаво, дори слънчево без следа от сняг, за разлика от това в Добрич.



Посрещна ме една малка принцеса и творческа обстановка.

 

Изкарахме си два невероятни часа в бърборене, споделяне и рязане с Биг шот-а. А Кали ми показа сгъвка на подаръчна торбичка.










 
 Най-малката крафт дама направи тази картичка.


А аз се прибирам с подарък - АТС от Кали.


Не пропуснах на връщане да мина през Джъмбо. Отчитам се с няколко блокчета хартии, двойнозалепваща лента, едни прозрачни самозалепващи полусферични точки от "мъжкия" рафт(слагам ги за тичинка на някои цветя), малки пръчки силикон, две супер сладки тефтерчета с невероятни винтидж странички, коледни пандели и една кутия с отделения за малки "джвъчки". Много хубав ден беше!
Благодаря, момичета, трябва да го повторим!



2 коментара:

  1. Звучи като един наистина прекрасен, лежерен и изпълнен със забавления ден. Завидях благородно. Благодаря ти за споделянето.

    ОтговорИзтриване
  2. Ех и аз съм пропуснала-жалко.Следващият път съм на ринга:))))))))

    ОтговорИзтриване