понеделник, 29 юни 2015 г.

Отново за мечтите

Аз пак балони рисувам.



Довечера ще допиша.

Ирена

Дописвам среднощно:
Та да си дойдем на думата. Аз се размечтах пак, ама така много да ми хареса това послание... че си поех въздух и продължих с журналните странички...
Това е А5 страничка за размяната, организирана от Ем.
Все бях чувала за акварелна техника, ама с акварелни боички. Както се оказа, акрилните също добре се разтваряли и чудна акварелна техника се получавала.
Този път първо направих цветните петна и после очертавах балоните. Надписът принтирах върху салфетка и вградих с декупажна техника. Бре, какви думи знам, че не само ги знам, ами и знам какво означават ;)
Балончетата напълних с глоси и скоро ще ги изпратя да пътуват към едно от късметчетата ми, за да подбутнат още някой да помечтае.
Толкова за тази нощ.
Отивам да стягам куфарите, че ме очакват Тодорините кули и спа във Вършец през следващите няколко дни...
същата Ирена

Няма коментари:

Публикуване на коментар