събота, 15 август 2015 г.

За Картишок-а в Коледна премяна

Още два дни и ще стане месец от последната ми публикация...
Жегата е размекнала мозъка ми и всичките ми креативни желания се бяха скрили за дълго нейде на хладно.
Коледния дух в мен, обаче, беше тотално предизвикан от талантливките от Картишок и ето - успях да се скрия от всичко за час и напълних една от страничките на арт журналчето ми с чудеса, подаръци, сняг и много любов.


А вие, които надниквате насам, не се предавайте на жегата, не чакайте Коледата, а отворете боичките, грабнете четките и идвайте към 4-тото миксмедия предизвикателство на Картишок
"Нека да е зима, подаръци и студ да има!".

Страничката стоеше приготвена (със залепена тишу хартия) от мнооого време. Имах и друга приготвена страничка(грундирана със сиво гесо), нарязах снежинки и ѝ направих рамка с тях, дажи си избрах шрифт за надписа и взех, че го залепих... Да ме пита някой защо така избързах, но така направих и я свърших като кучето на нивата...
Ще ви я покажа някой ден като я завърша или пък не...
Ще покажа страничката и при 

Имам разни новини, но сега бързам за празненството по случай 92-рия рожден ден на баба ми.
До скоро!


3 коментара:

  1. Еххааа 92 години - да ти е жива и здрава още дълго време, и ти да я стигнеш и задминеш даже. Много добра страничка, успя да ме разсее за малко от ужасната жега :) навън и да ме усмихне.
    Благодаря ти, Ренка, че както винаги си част от нашите лудории.

    ОтговорИзтриване
  2. Поредната хубава страничка с много позитивно послание, Иренка! Всеки път с удоволствие надниквам при теб! Ама как успявате само за час да ги спретвате такива...да ви се чуди човек?!

    ОтговорИзтриване
  3. Beautiful pages, thank you for sharing them with us at Mixed Media Mojo.
    xxx Hazel.

    ОтговорИзтриване