понеделник, 4 август 2014 г.

"Летни дни и нощи"

Лятото за повечето хора е сезон, свързван с отпуск, почивка, пътуване, море, хотел, удоволствия, които нямаме всеки ден.. все специални неща за специален момент.
 Доста се чудих преди да се реша да покажа последното си творение, защото е първия ми опит в смесена техника и първи опит с акрилни бои. Както се досещате - много се забавлявах докато ... поколебах се дали да напиша мацах или цапах, но всъщност цветните ми точки скриват мацането :)
Ето и завършения продукт на забавлението ми. Това трябва да е страничка от арт журнал, направата на който е споделена от няколко момичета, а идеята, сглобяването и цялата организация дължим на Снежана Бабачева - Бежко в групата във ФБ на Картичкофуриите 
 Аз пропуснах нощите, но затова пък си имам жарко слънце, ширнало се добруджанско поле и цветя до хоризонта, че и отвъд него.  Ето я и страничката ми, заедно с няколко отпускарски и не съвсем отпускарски пожелания. 








Ще я покажа при:

И понеже всичко е ръчно нарисувано се включвам при Картичкофуриите в Лятна Картичкофурийска Академия по тема № 3 - Хитроумни техники - 2. Ръчнонаправени фонове за картички.
 А понеже целия ми проект са многото цветни точки се записвам и в предизвикателството на Валари пак при Картичкофуриите по тема № 6 - Фон на точки


Е, толкова от мен за сега! Очаквайте ме скоро :)


6 коментара:

  1. Wonderful mixed media page! Thanks for joining us at Scrapping4FunChallenges!

    ОтговорИзтриване
  2. Stunning mixed media page. Love the colors!
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges.
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    ОтговорИзтриване
  3. Еха, Иренка, чудесен колаж! Много ми харесва. Толкова слънчев, цветен и весел. Браво!!! Успех и късмет :)

    ОтговорИзтриване