петък, 8 май 2015 г.

Таг и отново смесени техники


Отново "дизайнерските" ми хартии, които се получиха докато се опитвах да забъркам черно гесо :) Изрязани от картон дантели на Тим Холц; оцветена с акрилни бои марля или бинт, не помня от какво рязах; сърце от немския уестърн и релефи с домашните ми стенсили и пасти. А и едно изостанало от някой проект парченце дантелка, което ми се е досвидяло да изхвърля. Гърбът съм пропуснала да снимам, но е чист, само крафт картон с лепнато етикетче с линк към блога ми.
С този таг участвах в размяната на тагове на последната ни среща в Пловдив. Така и не разбрах при кого отиде. Дано да си пада по моите мацаници и да не е много разочарован, че не получава сърчица от перлен картон... Аз получих един невероятно нежен от адашката от Варна. Като се прибера довечера ще снимам, че не го е публикувала и ще допиша предизвикателствата, в които ще се включа. 
А сега отивам да се стягам за благотворителния банкет на училището на Сава.

p.s. Най-сетне намерих време да допиша.
Това е тагчето на Ирина Кирякова, което ми се падна от размяната в Пловдив.

Предизвикателства:

Няма коментари:

Публикуване на коментар